Rozpoczęła się kolejna edycja europejskiego badania komunikacji korporacyjnej European Communication Monitor. Badanie jest realizowane przez grupę naukowców z różnych ośrodków w Europie. Ma odpowiedzieć na pytania o największe wyzwania stojące przed komunikatorami w najbliższym czasie, o strategie najskuteczniejsze w dobie kryzysu zaufania czy rolę i miejsce komunikacji w organizacjach.
W badaniu moża wzięć udział wypełniając na stronie www.communicationmonitor.eu kwestionariusz badania. Udział w badaniu jest anonimowy. Osoby, które podadzą swoje dane kontaktowe otrzymają kopię raportu z badania. Wcześniejsze raporty (dostępne m.in. tutaj) pokazują, że z badania dostarczają wielu ciekawych informacji. Na pewno warto będzie porównać wyniki tegorocznego badania z rezultatami otrzymanymi w ubiegłych latach.
PRowcy Sopoccy już wzięli udział w badaniu :-) Polecamy i zachęcamy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz