Na szczęście nie utknęliśmy w żadnej zaspie śnieżnej, tylko ciężko pracujemy nad kolejnymi spotkaniami „PoRobocie w Sopocie”. Zaczynamy jak u Hitchcocka i będziemy utrzymywać poziom kolejnych spotkań na wysokim poziomie wystąpień i temperatury rozmów kuluarowych.
Gościem styczniowego PoRobocie w Sopocie będzie Natalia Hatalska, autorka takich kampanii jak Badania Całowania dla marki NIVEA Lip Care (kampania zdobyła nagrodę Golden Arrow). Absolwentka London Business School, wykładowczyni SGH, Podyplomowego Studium PR SWPS i Szkoły Mistrzów Reklamy.
Spotykamy się wyjątkowo we wtorek, 26 stycznia, o godz. 18.00. w sopockiej Galandze (www.galanga.pl)
Zgłoszenia udziału przyjmujemy do dnia 25 stycznia, pod adresem porobocie@k-a.pl.
W prezentacji Natalia Hatalska poruszy m.ni. następujące kwestie:
- człowiek istotą stadną, czyli skąd wziął się sukces mediów społecznościowych i jak można je wykorzystać (zjawisko sieci społecznych, siła słabych więzów etc.),
- dlaczego nie każdy produkt może być iPhonem (krótko o zasadach marketingu szeptanego, wirusowego i efekcie kuli śniegowej),
- zapomniany model Katza i Lazarsfelda, czyli tzw. tradycyjne media wciąż mają znaczenie (przykłady najlepszych publicity stunts).
Co będzie ważne w komunikacji w 2010? Piszcie w komentarzach na profilu na Facebook, a na spotkaniu porównamy to z prognozami naszego Gościa.
Zapraszamy rozgrzewająco :-)
PRowcy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz