UWAGA! Termin na zgłoszeń na 1. urodziny PoRobocie przedłużyliśmy do czwartku, 13 maja włącznie. Zapraszamy
Rok spotkań i dyskusji warto podsumować w wyjątkowy sposób
1. urodziny PoRobocie odbędą się 15 maja w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Tym razem zapraszamy trójmiejskich (i nie tylko) PRowców na trzy praktyczne warsztaty prowadzone przez znakomitych ekspertów i panelową dyskusję, na której podsumujemy całą imprezę i to, o czym przez cały rok dyskutowaliśmy na PoRobocie w Sopocie.
Rok spotkań i dyskusji warto podsumować w wyjątkowy sposób
1. urodziny PoRobocie odbędą się 15 maja w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Tym razem zapraszamy trójmiejskich (i nie tylko) PRowców na trzy praktyczne warsztaty prowadzone przez znakomitych ekspertów i panelową dyskusję, na której podsumujemy całą imprezę i to, o czym przez cały rok dyskutowaliśmy na PoRobocie w Sopocie.
Program 1. urodzin PoRobocie w Sopocie
Tomasz Michałowicz - Partner w agencji /3PR/ Consulting z Łodzi, były dziennikarz Gazety Wyborczej.
Temat warsztatu: Czy każdy dziennikarz to PRowiec? Oraz dlaczego nie.
Na warsztacie będzie mowa o:
- jak dzisiaj przebić się z newsem?
- najczęstsze błędy w relacjach z mediami,
- nowe narzędzia kontaktu z dziennikarzem.
Anna Miotk - Dyrektor Rozwoju Biznesu, NetSprint, ekspertka w dziedzinie monitorowania i mierzenia efektów kampanii PR
Temat warsztatu: Jak mierzyć efekty działań public relations?
Na warsztacie będzie mowa o:
- od czego zacząć mierzenie PR?
- jakie narzędzia najlepiej nadają się do mierzenia różnych rodzajów mediów?
- jak wnioskować na podstawie wyników monitoringu?
Maciej Budzich, Mediafun, bloger, m.in. inicjator akcji zapytajpremiera.pl
Temat warsztatu: Social media, bloger relations. Firma vs. blog - konflikt czy współpraca?
Na warsztacie będzie mowa o:
- od czego zacząć przygodę z social media w przypadku firmy?
- czy social media załatwiają sprawę? Jak połączyć tradycyjne działania PR z social media?
- jak współpracować w blogerami?
Marek Wróbel, Prezes Zarządu Neuron Agencja PR, członek Rady Nadzorczej PSPR, inicjator Fundacji InternetPR.
Po uczcie dla ducha zapraszamy do integracji branży w Restauracji Eureka. Wspólnie zdmuchniemy świeczkę na urodzinowym torcie! Tradycyjnie będzie można wygrać cenne nagrody w loterii wizytówkowej :-)
Zasady uczestnictwa w warsztatach:
- zgłoszenie udziału w wybranym warsztacie lub kilku warsztatach na adres: spotkania@porobociewsopocie.pl. Zgłoszenie musi zawierać imię i nazwisko uczestnika i nazwisko/nazwiska prowadzących warsztaty, w których chce się wziąć udział
- Wpłata 20zł za każdy warsztat, którego dotyczy zgłoszenie:
- Multibank 10 1140 2017 0000 4802 1123 0739
Fundacja Projekt Kultura
ul. Kilińskiego 31/1
80-452 Gdańsk
tytuł wpłaty - imię i nazwisko uczestnika + nazwisko/nazwiska prowadzących warsztaty, których dotyczy zgłoszenie i wpłata - po uznaniu rachunku zostanie przesłany e-mail z potwierdzeniem wpłaty, co będzie równoznaczne z zapisaniem na wybrany warsztat
Termin na zgłoszenia wydłużyliśmy do czwartku, 13 maja włącznie!
Zapisy przyjmujemy do poniedziałku 10 maja włącznie
UWAGA - Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc pierwszeństwo wstępu na debatę będą mieli uczestnicy warsztatów. Osoby, które nie wezmą udziału w warsztatach, a będą chciały wziąć udział w debacie - prosimy o wpłatę 20 zł na podane wyżej konto, w tytule wpłaty - PoRobocie - debata.
Istnieje możliwość otrzymania rachunku na wpłaty. Informację o potrzebie otrzymania rachunku prosimy podać w zgłoszeniu.
Spotkania Porobocie w Sopocie nie mają formy prawnej i są organizowane na zasadzie non-profit. Ze względu na konieczność poniesienia niezbędnych kosztów organizacyjnych związanych z zaproszeniem gości specjalnych, podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu symbolicznej opłaty za udział w warsztatach. Aby zachować transparentność działań zaprosiliśmy do współpracy Fundację Projekt Kultura, związaną z Martą Szadowiak - jedną z organizatorek spotkań "PoRobocie w Sopocie". Bilans wpływów i wydatków organizacji 1. urodzin PoRobocie zostanie podany do publicznej wiadomości. Ewentualna nadwyżka zostanie przeznaczona na organizację kolejnych spotkań.
Dziękuję wszystkim za obecność i wytrwałość :-)
OdpowiedzUsuń